Az orvosok segítenek leszokni a dohányzásról. 5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak

az orvosok segítenek leszokni a dohányzásról

Ha valaki le szeretne szokni a nikotinról, nincs könnyű dolga, mert bár a fizikai elvonási tünetek hétig tartanak, a pszichikai függőség akár évekig is elhúzódhat. Az egészségünket súlyosan károsító hatásai miatt veszélyes függőség a dohányzás, érrendszeri betegségeket, illetve rákot is okozhat. A dohányzásról való leszokást több tényező is nehezítheti.

Milyen tabletták segítenek valóban leszokni a dohányzásról

Ilyen például, ha a dohányos eleve örök gyorsan abbahagyja a dohányzást a leszokás sikerében, ha a környezetben sok az aktív dohányos, ha a dohányzás mellett rendszeresen alkoholt fogyaszt, illetve, ha erősen hisz a dohányzás stresszoldó hatásában, különösen a munkahelyi környezetben.

Pedig a dohánymentes élet előnyei már az első napokban jelentkeznek.

leszokni a dohányzásról a tengeren

Jelentősen javul szaglásunk, ízlelésünk, illetve jobban bírjuk a terhelést és a munkát is. Néhány apró trükkel segíthetjük magunkat, hogy ne essünk vissza az első napok sikere után.

Erős dohányosoknál szükséges a nikotin átmeneti pótlása Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotinpótló terméket alkalmazni.

  • Orvosok szerint nyugodtan váltsanak e-cigire a dohányosok | hu
  • Dohányzás leszoktatás támogatás | Belgyógyászati és Hematológiai Klinika

Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy is csökkenthető. Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, az orrspray vagy a tapasz. A kezelésnek ezt a típusát nikotin helyettesítő kezelésnek hívják.

a dohányzásról való leszokás legbizonyítottabb módja

Figyeljen a napi rutinjára A dohányzás az esetek jelentős az orvosok segítenek leszokni a dohányzásról egy pótcselekvés. Reggeli előtt, munkába menet, a munkahelyi szünet alatt, illetve barátokkal töltött időben sokan gyújtanak rá, az évek alatt pedig ezek az 5 percek rutinná válnak.

Megérkezett a figyelmeztetés az itthon is terjedő füstmentes cigi miatt

Készüljünk fel ezekre a helyzetekre. Reggel együnk inkább egy almát, a munkahelyünkön inkább mozogjunk vagy tartsunk pihenőt, illetve esténként kerüljük a füstös helyeket. Mozogjon, sportoljon Csodálkozni fog, hogy újra milyen sportos lett, és a tüdeje végre friss levegőhöz jut, a teste oxigénnel töltődik fel.

  1. Leszokás a dohányzásról - Milyen szerek segíthetnek?
  2. 5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak
  3. A legnehezebb időszak, amikor leszokik a dohányzásról
  4. Melyik dohányzó tabletta hatékony
  5. Dohányzás gyógymód Cserkasziban

Ezen kívül a sport az esetleges súlyfelesleg ellen is hatásos. Az is észrevehető, hogy aktív sport mellett sokkal kevésbé vágyik az ember egy cigarettára.

Leszokást segítő készítmények

Keressen indokokat Fontos, hogy tisztában legyünk a leszokás előnyeiről, életünkre gyakorolt pozitív hatásairól. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna.

  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz Szeretném leszokni a dohányzásról, amely orvosok segítenek
  • Szegedi Tudományegyetem | Akik a leszokáson gondolkoznak

Nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam.

Nem mellékes tényező, hogy havi szinten több tízezer forintot spórolhat meg, éves szinten pedig egy luxus utazás árát.

leszokott a dohányzásról, és megnőtt a mellem

Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket. Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának.

Huszonnégy

Jutalmazza meg saját magát Gyűjtse az elején egy dobozba a cigarettára szánt pénzt, majd hetente vegyen belőle ajándékot saját magának. Jegyezze fel minél több helyre mennyi ideje nem dohányzott, és kerek számoknál ünnepelje meg a sikert.

Le lehet-e szokni a dohányzásról az e-cigaretta segítségével?

Minél több pozitív impulzus éri a leszokás miatt, annál nagyobb eséllyel maradt távol a visszaeséstől.

Lásd még