Abbahagytam a dohányzást, mit tegyek. Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit

Abbahagytam a dohányzást, mit tegyek

Abbahagytam a dohányzást, mit tegyek a test tisztítása, amikor leszokik a dohányzásról

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától.

Abbahagytam a dohányzást, mit tegyek egy oszteopata segít leszokni a dohányzásról

Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket! Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának.

Ünnepelje meg a leszokást! Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról!

Abbahagytam a dohányzást, mit tegyek hol kell kódolni a dohányzás árából

Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, meddig fog dohányozni, amikor leszokik. Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp. Hirdetés 3. Kerülje a stresszt!

Abbahagytam a dohányzást, mit tegyek apám el akarja hagyni a dohányzást

Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára. A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra! Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt.

  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Gyógyszerek a dohányzás hatásainak kezelésére

A rituálék pótolják a dohányzást! A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni! Gondoljon kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat!

1. Keressen indokokat!

A reggeli cigarettát cserélje egy almára! A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye Abbahagytam a dohányzást helyzetbe a lábát!

  1. Köszi, nem dohányzom!
  2. Abbahagytam a dohányzást, mit tegyek, Hagyja abba a dohányzást utoljára
  3. Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit - Nem tudom abbahagyni a dohányzást, mit tegyek
  4. 16 házi orvosság, hogy leszokj a dohányzásról - Abbahagytam a dohányzást, mit tegyek ezután
  5. A legtöbb, komolyan leszokni vágyó beteg orvosi segítséggel jut el a célhoz.
  6. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb. Abbahagytam a dohányzást a dohány? Nikotinpótlás szükséges!

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni. Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető. Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray.

  • Félek abbahagyni a dohányzást, mit tegyek. 16 házi orvosság, hogy leszokj a dohányzásról
  • Küzdelem a dohányzás ellen youtube

Változtasson táplálkozási szokásain! A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly. Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén. Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl.

Szomszédnéni: Hogyan szokjunk le a dohányzásról? fájdalmat okozhat a dohányzás

Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket! Semmi esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a Abbahagytam a dohányzást Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl mit tegyek megterhelést jelent.

Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg. Kényeztesse magát!

Abbahagytam a dohányzást, mit tegyek hagyja abba a dohányzást az egészségügyi programból

A leszokás közben jutalmazza meg magát! Vegyen valóban búcsút a káros szenvedélytől, ez persze nem egyszerű. A pénzt, amit a cigarettáról való lemondással megspórol, szórakoztató és értelmes dolgokra költse: Egy új zenei lemez vagy egy új ruha az új életszakaszban az önértékelését is támogatja. Kössön fogadást!

2. Ünnepelje meg a leszokást!

A legjobb, ha mindenkinek azt mondja, hogy nem dohányzik. Ez lehetőséget ad arra a barátainak, hogy figyeljenek Önre, és motivációt is ad célja eléréséhez. Ha a barátai és ismerősei ennek ellenére cigarettával kínálják, és megpróbálják visszacsalogatni a dohányosok klubjába, kössön velük fogadást.

Lásd még